Inschrijvingsvoorwaarden

Algemene voorwaarden 

 

ALGEMENE INFORMATIE

Hoe inschrijven?

Voor inspiratiedagen, cursussen en workshops kan u het inschrijvingsformulier op deze website invullen.
Voor de opleidingen kan u het inschrijvingsformulier downloaden en ingevuld opsturen naar de Interactie-Academie, ter attentie van de opleider.
Wie inschrijft, verklaart zich akkoord met de inschrijvingsvoorwaarden.

 

Toelatingsvoorwaarden

Voor inspiratiedagen, cursussen en workshops bestaan er geen toelatingsvoorwaarden. Toch is het nuttig om bij de beschrijving van de cursus even na te gaan voor wie de cursus bedoeld is.


Voor opleidingen zijn de toelatingsvoorwaarden beschreven in de uitgebreide folder, die u kan downloaden via www.Interactie-Academie.be.

 

Cateringservice

Bij alle cursussen wordt tijdens de pauze koffie, thee, water, frisdrank en koekjes voorzien en 's middags een uitgebreide broodjeslunch met groenten. De catering is in al onze cursusprijzen inbegrepen.

 

 

INSCHRIJVINGSVOORWAARDEN

Een inschrijving voor een inspiratiedag, cursus of workshop wordt door het secretariaat genoteerd na ontvangst van het inschrijvingsformulier. Wie inschrijft via onze website krijgt automatisch een inschrijvingsbevestiging. De factuur voor de volledige cursusbijdrage wordt standaard naar het thuisadres van de kandidaat gestuurd. Indien de factuur naar de werkgever moet, dient men de juiste facturatiegegevens op te geven bij inschrijving, liefst met vermelding van het e-mailadres van de juiste persoon of afdeling.

 

Inschrijving en deelname

Als u zich inschrijft, kunt u er tot op zekere hoogte van uitgaan dat deelname mogelijk zal zijn. Mocht deelname door omstandigheden niet kunnen (overtekening, ziekte van de cursusleider, te weinig kandidaten) dan wordt u daar persoonlijk van op de hoogte gebracht.
Wanneer de deelnemersgroep voor de inspiratiedag, cursus of workshop wordt samengesteld, ontvangt u een schriftelijke uitnodiging.

 

We bevelen u aan de data van de gekozen cursus vrij te houden tot u van ons bericht krijgt. Omdat inschrijvingen op verschillende tijdstippen binnenkomen, is het mogelijk dat u pas kort voor de start van de cursus een uitnodiging ontvangt.

Betalingsmodaliteiten

Het rekeningnummer van de Interactie-Academie, waarop alle bijdragen voor cursussen worden ingewacht, is IBAN BE48 0001 6139 1327 - BIC BPOTBEB1.

 

Wanneer u zich na inschrijving voor een cursus of workshop afmeldt, blijft € 50 aan administratiekosten eigendom van de Interactie-Academie.
Bij afzegging voor een inspiratiedag blijft € 20 aan administratiekosten eigendom van de Interactie-Academie.

 

Wanneer u binnen de twee weken vóór de start van de bijeenkomsten uw deelname afzegt, betaalt u de helft van de cursusprijs.

 

Bij afwezigheid zonder voorafgaande verwittiging of bij afmelding minder dan een week vóór de start bent u het volledige cursusbedrag verschuldigd.

 

Voor alle langer durende opleidingen gelden specifieke inschrijvingsvoorwaarden. U vindt ze in de over elke opleiding apart beschikbare folder. Onze opleidingsfolders (pdf bestanden) kunt u downloaden via www.Interactie-Academie.be.
Wanneer een kandidaat zich na inschrijving terugtrekt, wordt het inschrijvingsgeld of voorschot niet terugbetaald.
Indien u niet voldoet aan de toelatingsvoorwaarden en geen overleggesprek gehad heeft, blijft € 25 aan administratiekosten eigendom van de Interactie-Academie.

 

Indien een programma niet kan doorgaan door een beslissing van de Interactie-Academie, wordt het volledige door u betaald bedrag teruggestort.